Gooisch Beheer biedt een all-in pakket waarbij het dagelijks, technisch, administratief en financieel beheer uit handen wordt genomen.
- Dagelijks contact met bestuur en eigenaren;
- Het organiseren, bijwonen en notuleren van de jaarlijkse algemene ledenvergadering en tweede ledenvergadering bij onvoldoende opkomst*;
- Binnen 6 weken na de vergadering worden de notulen opgesteld en verzonden;
- Het voldoende verzekeren en verzekerd houden van de gemeenschappelijke delen conform de akte van splitsing;
- Het afhandelen van schadegevallen;
- Het verzorgen en verzenden van correspondentie voor de vereniging;
- Het regelmatig contact houden met het bestuur en de diverse commissies van de vereniging en én het bijwonen van 1 bestuursvergadering per jaar;
- Het verstrekken van opdrachten aan leveranciers namens de VvE waarvoor tijdens de algemene ledenvergadering goedkeuring is gegeven;
- Het toezicht houden op de naleving van de bepalingen uit het reglement van splitsing, het huishoudelijk reglement en op de besluiten van de Algemene Ledenvergadering;
- Het op verzoek verstrekken van informatie aan appartementseigenaren over het appartementsrecht.
Algemene voorwaarden Gooisch Beheer in haar rol als beheerder
Algemene voorwaarden Gooisch Beheer in haar rol als bestuurder
Taakomschrijving Gooisch Beheer
Wij begrijpen vastgoed eigenaren
Experts | Persoonlijk |
Behulpzaam | Duurzaam |
Betrokken |