Heeft u een klacht?

Wij van Gooisch Beheer doen ons uiterste best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Bent u om wat voor reden dan ook niet tevreden over onze dienstverlening dan kunt u dit schriftelijk aan ons kenbaar maken door een mail te sturen naar: mt@gooischbeheer.nl.

Bij klachten over het debiteurenbeheer kunt u een mail sturen naar Mandy Martens (hoofd-administratie) via mt@gooischbeheer.nl. Vermeld hierbij altijd duidelijk uw naam, de VvE, hoe wij u kunnen bereiken en geef een heldere omschrijving van uw klacht. U ontvangt binnen twee werkdagen een bevestiging van ontvangst en binnen uiterlijk veertien werkdagen een inhoudelijke reactie.

Uiteraard kunt u dit ook per post doen door een brief te sturen naar:
Gooisch Beheer
Afd. Klachten
Postbus 18614
2502 EP Den Haag

GOOISCH BEHEER

Wij begrijpen vastgoed eigenaren

Experts Persoonlijk
Behulpzaam Duurzaam
Betrokken

VOLG ONS

  • FACEBOOK PAGINA
  • LINKEDIN PAGINA
  • +31 35 621 46 20
  • CONTACT PAGINA
MorgenInternet